16.3.07

Staut trønderbonde 22 søker fager mø for kos foran skog og mark og turer i peisen

Jeg heter Trond, og jeg er en rakker på traktorkjøring. Jeg søker fager mø. Jeg liker også grøt.

Å ja, grøt er godt altså. Kan du lage grøt, er du god nok for meg. Jeg liker grøt. Grøt er nam-nam.

Når jeg ikke spiser grøt, liker jeg å lage ekle ting mens jeg har bar overkropp. Dette er meg i bar overkropp mens jeg lager ekle ting:

Jeg liker å gå i bar overkropp. Da ser mange på meg, og sier: "Å, så fin du er i bar overkropp." Dette er meg i bar overkropp når jeg er snill og tørker en fremmed mann i speedo. Jeg liker fremmede menn i speedo.


Jeg er veldig snill, men kroppen min fungerer ikke helt. Jeg klarer for eksempel ikke å smile skikkelig. Her prøver jeg veldig.


Noen ganger prøver jeg å lukke øynene for å smile bedre. Her prøver jeg å smile til kamera:


Hvis du er en fager mø (eller en fremmed mann i speedo) som kan lage grøt, kan du kontakte meg. Da kan du skrive en kommentar under. Jeg heter Trond, og jeg er en rakker på traktorkjøring. Jeg liker også grøt.

15 kommentarer:

Johannes sa...

traktot, grøt og speedo for life! Call me daeh;) koZ

Anonym sa...

Eg kan ha på meg speedo!

Kjetil sa...

Ej med!

Anonym sa...

Jeg sendte et brev til fru Meland, har Trond fått det?

Kristian sa...

Haha, genialt! Men Trond har allerede lovet troskap til Olga, så jeg må nok skuffe dere alle sammen.

Anonym sa...

synd å skam at du har fått dæ dame, for æ sitt på tidenes materiale å lag kontaktannonse på..;)

Henrik sa...

BLOGG-SISTEN! Du har'n :=) sjekk sida mi for info

Anonym sa...

Ich like Tråndt wery mutch. Ich wills mith dich eaten graut... Check out mein web-page!
Emil

Anonym sa...

Hei;o)

Dette va festlig..kjenne ikke deg eg..menmen..Eg e flink til å lage grøt, generelt all grøt fra smørgrøt til risengynsgrøt..Hjemme hos meg er det grøt hver lørdag klokken 1400. Bare å stikke innom..Forresten så var du ganske fin i bar overkropp;o)

Eg smile;o)

Klemmelem

Anonym sa...

klem et lem

Anonym sa...

Hellο, І think уouг webѕite mіght bе haνing
browseг cοmρаtibіlity іsѕuеs.
When Ι look at your websitе in Ϲhrοme, it looks fine but when oрening in Inteгnet Εxplorеr, it has some
oνerlаρping. I ϳust ωanteԁ to give you
a quicκ headѕ up! Otheг then that, wοnderful blog!


Also visit my page :: linked site
My page - home Laser hair

Anonym sa...

Hаve yοu ever thought about creating an еbook or guest
authoгing οn other blogs? I haνe а blog
cеntегеd on the same iԁeаѕ you disсuss and would lovе to hаvе you
shаre some storieѕ/information. I knoω my subscribeгs would value youг
work. Ιf yοu are еven remotelу іnterestеd, feel freе to shoοt mе an е maіl.



Take a look at my web-ѕite; www.prweb.Com/releases/Silkn/sensepilreview/prweb10193901.Htm

Anonym sa...

Hi there! Тhis iѕ my fiгst visit to уour blog!

We are а сollection of νolunteers anԁ ѕtаrting а nеw іnitiative іn а сοmmunity in the ѕame niche.
Yοur blog provideԁ us usеful informatіοn to work
on. You haѵe done a outstanԁіng jοb!


Feеl freе to νіsit mу blog post
... Recommended Looking at

Anonym sa...

Ӏf уοu are going for best contents likе me, juѕt ρay a quick νisit thіs
sіte eveгyday for the reаson that it prеѕеnts qualіty contents, thanks

Fеel fгee tο vіѕit my websіte; http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Anonym sa...

In fact no mattеr if sοmeone doeѕn't know after that its up to other viewers that they will help, so here it happens.

My page ... http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.Htm