16.12.06

oioioi, her snakker vi blogg!


Party party as Erlendo enters the blog world. Dette kan ikke bli noe annet enn svært vellykket. Egne forventninger til dyptpløyende filosofiske betraktninger, kreative festligheter og hyppige oppdateringer er, mildt sagt, skyhøye. Se så smart og filosofisk blikk jeg har når jeg ser ut over havet..




"Hvorfor blogg nå?" spør jeg meg selv. "Har jeg ikke bedre ting å bedrive verdifull tid med?" Jo, absolutt. Hva er da meningen med denne bloggen? Nei, si det..

MEN: Hoho, dette blir flott lell.

Akkurat nå er jeg hjemme for å feire Jesus, etter å ha hatt en digg uke i Oslo. Her preges stemningen av O Helga natt, pepperkaker, mandariner (NEI, jeg gidder ikke si klementiner. Klementiner blir bare for dumt.) og god, gratis mat:) Dette er fantastisk. Jul er en god ting. Hurra for jul.



Bilder er viktig i en blogg (har jeg hørt), og det første bildet av andre enn meg selv i bloggen må bli av o' store Trond og Øyvind, som gjorde en helt vanvittig jobb med julekonsert i Oslo forrige helg. Rrrrrrrespekt. Den konserten gjorde julestemningen for meg (bildet er fra kvelds hos Øyvind med fru). Da passer det seg vel samtidig med en link til Bobbobs-bloggen http://bobbobs.blogspirit.com, så blir den kanskje litt mer oppdatert etter hvert:)




Jaja, jeg er fornøyd. Blogg blir gøy. Nå mangler vi bare snø..

3 kommentarer:

Øyvind sa...

åhhh, for en fantastisk flott blogg!! Takk for at jeg har vært med på å pryde det første innslaget på bloggen.. Det er en ære! gleder meg til å titte innom jevnlig på din side! Peace and låvv

Martinsen sa...

konge blogg!!!!

Anonym sa...

ÅH! du e så feit!:)

love you, baby<3

-Johannes-